Guanyadors del recital de poesia dels Balti5

Durant aquest trimestre, els alumnes de 5è de l’escola han dedicat temps i esforç a aprendre i memoritzar poesies de diferents autors i estils, tant en català com en castellà. La finalitat d’aquesta activitat era no només desenvolupar la capacitat d’aprendre texts de memòria, sinó també millorar les habilitats de recitació dels estudiants. Després d’uns mesos de preparació, avui ha arribat el moment culminant: el recital de poesia, que ha estat una oportunitat perquè els alumnes poguessin mostrar les seves habilitats en recitar poemes davant dels seus companys i mestres.

Els alumnes que han destacat per la seva fluïdesa, entonació i capacitat per comunicar les singularitats de cada poema han estat reconeguts amb el lliurament d’un diploma. Aquí us deixem unes fotos dels millors rapsodes d’entre tots els balt5. Enhorabona!