ELS INFANTS TENIM DRETS!

En motiu del Dia Internacional dels Drets dels Infants, el passat 20 de Novembre, tant els alumnes d’infantil, com de primària vam fer unes activitats relacionades amb els drets que tenen ells com infants.

Els alumnes d’infantil a través d’un personatge que els hi agrada molt, en Pocoyo, vam conèixer quins drets haurien de tenir tots els nens i nenes del món i les dificultats que tenen alguns d’ells en diferents parts del món. Entre tots/es van fer un petit mural, on hi van deixar la seva impremta amb un segell que cadascú va poder escollir. I tot seguit, vam agafar el “dret al joc” i ens ho vam passar d’allò més bé gaudint de diferents jocs tots plegats.

All-focus

Els alumnes de primària, ens vam dividir en grups i vam haver de buscar els drets dels infants que estàven amagats en diferents espais de l’escola, a partir d’unes pistes que ens van donar a l’inici del joc.

Un cop aconseguits tots els drets, vam reflexionar sobre aquests a partir d’uns jocs grupals i ens vam adonar de la importància d’aquests i del valor que tenen en el dia a dia dels nens i les nenes. Tot jugant, es va crear un espai de diàleg, d’expressió d’emocions i de reflexió i vam ser conscients de com molts infants no tenen les mateixes oportunitats que nosaltres i viuen situacions molt difícils.

All-focus