El nostre Nan ja balla!

Els baltis de 6è per fi hem pogut ballar amb el nan que l’escola va modelar per participar a les festes decennals juntament amb els nans de la resta de les escoles de la nostra ciutat i que formaran part del nou grup de nans que es mostraran dins la mostra d’imatge d’aquesta celebració.

El vallenc al que homenatja el nostre nan és en Josep Gelambí Sans, músic vallenc, famós sobretot per ser el compositor de la gran majoria de les tonades de la tradicional representació dels Pastorets de Valls que actualment escenifica el Grup del Teatre Principal.

A continuació us ensenyem unes quantes fotografies amb el nostre nan, ballant, emprovant la roba… Ha quedat xulíssim!

Cliqueu a la imatge per accedir a tot l’àlbum