Certamen literari St. Jordi 2023

Cada curs, com a part de les activitats per celebrar la festivitat de St. Jordi, l’escola celebra un certamen literari en el qual participa tot l’alumnat de primària del centre. El tema d’aquest any han estat els contes deconstruïts: versions de contes clàssics amb una nova visió, divertida i original. El nivell ha estat molt alt i els diferents jurats ho han tingut molt complicat per triar a les guanyadores i guanyadors.

Avui dilluns s’ha dut a terme la cerimònia d’entrega de premis on, finalment, hem pogut conèixer els noms dels premiats i hem escoltat els seus contes. Us deixem amb unes quantes fotografies de tot plegat. Esperem que us agradin.

Cliqueu a la imatge per accedir a tot l’àlbum