Visita de l’il·lustrador Gusti als alumnes de CI i EI

Avui ens ha vingut a visitar en Gusti, l’il·lustrador de “El tren que corria sense por”, “Tomàs i la goma màgica” i “Tomàs i el llapis màgic”, els llibres que aquest curs hem llegit a Cicle Inicial i a Educació Infantil.

En Gusti és un il·lustrador argentí, que viu a Barcelona. Fa unes il·lustracions molt xules per a llibres infantils i també imparteix cursos d’il·lustracions per a escoles, biblioteques i centres culturals. També està molt implicat treballant per una societat més inclusiva des de les arts plàstiques.

Ens ho hem passat molt bé!

WhatsApp Image 2017-06-20 at 11.18.28
Fes clic a la imatge per accedir a tot l’àlbum