Xocolatada solidaria

Aquest any, els Baltis, aprofitant la Balticalçotada que fem el proper 16 de febrer tota la nostra comunitat educativa, participarem a l’hora d’esmorzar a la Xocolatada solidària per a recaudar fons per l’investigació del càncer infantil a l’Hospital St Joan de Déu, refèrencia en aquesta lacra. Us passem en imatges la memòria de l’any passat d’aquesta iniciativa. Agraïm a la nostra AFA acceptar la proposta de l’escola com a pròpia i afegir-la als actes de la Balticalçotada. Esperem que tots els Baltis i vallencs en general vinguin a esmorzar a l’escola, puguin participar o no del dinar. Tots junts som més forts, junts sempre som millors.

A les 10:30h del proper 16 de febrer has de passar per la Baltiescola. El preu d’una xocolata ajuda a salvar vides d’infants. Necessiteu més motiu per animar-vos?
SOM-HI BALTIS!
SOM-HI VALLS.