Participem a la Vilaniuada 2021

El passat dimecres 12 de maig, els baltis de 6è vam participar a la Vilaniuada. Un projecte col·laboratiu de georeferenciació i tecnologia mòbil basat en el World Mobile City Project adreçat a l’alumnat de cicle superior de primària i secundària, perquè els alumnes aprenguin a moure’s i descobrir la ciutat amb objectius com aquest: facilitar l’autonomia de l’alumne, millorar la competència digital dels estudiants, resoldre problemes en grups cooperatius, compartir coneixement en la Xarxa, participar activament en entorns interactius d’aprenentatge, conèixer  els llocs d’interès de la ciutat (patrimonials, culturals, socials..), localitzar qualsevol punt de la ciutat amb els mitjans clàssics (mapes, targetes..), dissenyar rutes geolocalitzades amb els punts triats de la ciutat, familiaritzar-se amb l‘ús de les darreres tecnologies (realitat augmentada, codis QR), moure’s per la ciutat, formar criteri en la utilització dels dispositius mòbils i de les aplicacions, fomentar el civisme i bons hàbits ciutadans, construir nou coneixement personal mitjançant estratègies de tractament de la informació amb el suport d’aplicacions digitals, valorar la necessitat de treballar en entorns digitals segurs i facilitar el canvi en les formes de producció, difusió i consum del coneixement i la cultura.

Ha estat una activitat molt divertida i engrescadora i ho hem passat molt bé. Us deixem unes quantes fotos perquè ho vegeu vosaltres mateixos. Recordeu que heu de clicar al damunt de la foto per accedir a tot l’àlbum.