LA NOTÍCIA: de l’aula al diari

Els nens i nenes de primer, hem finalitzat el projecte dels pollets. Avui han arribat el gall i la gallina que vam veure néixer, es quedaran al galliner de l’escola.

Aprofitant que aquest trimestre començarem a treballar la notícia com a tipologia textual, n’hem redactat una conjuntament per explicar què hem viscut. Aquest és el resultat:

Dilluns, 21 de gener de 2019

DE POLLET A GALL I GALLINA

Han crescut els pollets. Abans eren pollets i ara son un gall i una gallina. Ja tenen plomes, ha desaparegut el borrissol. Ha crescut la cresta i els barbons. Els hem tocat i tenen les plomes suaus. Un és negre i un és marró.

Ja son al galliner de l’escola i ens agrada molt com son.

Els nens i nenes de primer.

I divendres…en obrir el diari vam tenir una sorpresa: la notícia havia estat publicada!