La Laura i el Joan a l’escola

Aquest matí, els Balti5 hem pogut gaudir d’una activitat de contacontes per part de la Laura i el Joan del departament de recerca i universitats de la Generalitat de Catalunya.

L’objectiu ha sigut compartir amb l’alumnat, en forma d’aventura, la recerca que es fa a casa nostra, de manera que permeti a les noies i als nois descobrir quina finalitat té i esbrinar si en el futur voldran ser científiques i científics.

Ens hem pogut endinsar en el camp de la fotònica i descobrir el color de la llum i el funcionament d’una placa solar tot fent uns experiments molt emocionants.

Clica per anar a l’album