ENREGISTREM UNA CANÇÓ

El passat dimarts,els Baltis de 5è i 6è, van viure l’experiència de fer un enregistrament de la cançó Torna a ser Nadal de Dani Coma, del grup musical Macedònia. Ja fa temps, que cada dos anys, els Baltis de cicle superior anem al Camp d’Aprenentatge Pau Casals del Vendrell i enregistren una cançó a l’estudi de gravació que tenen. Aquest curs, degut a la situació sanitària que ens trobem, el camp d’aprenentatge, es va desplaçar fins a la nostra escola amb un estudi de gravació mòbil, així van poder enregistrar i viure aquesta experiència com els músics professionals. Aquesta cançó, es podrà escoltar a la pàgina web del camp d’aprenentatge o a la web de l’escola.