Els Baltis amb la setmana de les capacitats de Valls.

A Valls s’ha celebrat la VIII Setmana de les Capacitats. Els Baltis de 3r i 4t de l’Escola Baltasar Segú no hi podíem faltar, per això de seguida ens hi vam apuntar.

A l’escola, seguint les propostes dels nois i noies del SOI Ginac, hem reflexionat sobre el significat de la paraula CAPACITAT, què significa tenir diferents capacitats i el fet que tots i totes som diferents.

Ens han explicat un conte, hem parlat amb ells i elles i després ens han ensenyat una coreografia que hem ballat tots i totes juntes.

Tot això ho hem fet a través de videoconferència, ja que actualment és complicat trobar-nos cara a cara.

Moltes gràcies per dedicar-nos el vostre temps.