Els B4ltis participem al “Let’s clean up”

Dijous passat els B4ltis vam participar en el programa “Let’s clean up”:

Com a escola verda estem molt preocupats per la gran quantitat de residus que s’estan acumulant als espais naturals del nostre entorn. És per això que amb aquesta activitat vam tractar de deixar constància del mal estat en què es troba l’entorn de la nostra escola, concretament l’espai proper al torrent, i vam tractar de conscienciar la població de Valls de la necessitat de tractar els residus que generem de forma responsable, tenint cura i respecte per la natura.

Durant la jornada de dijous vam fer una recollida de residus per aquest espai i vam fer un recull fotogràfic per tal de mostrar les gran acumulacions de brossa que han convertit aquest entorn en un abocador de residus. Els resultats de l’activitat es van poder visitar a la plaça del Pati durant el cap de setmana.

Cliqueu per veure les imatges de l’activitat