Els 6altis al Torrent del Sant Pou.

Els 6altis hem participat en el Projecte Rius. Hem realitzat la inspecció del torrent del Sant Pou, situat darrera de la nostra escola.  Hem observat la fauna i la flora de la vora del torrent i hem analitzat la qualitat de l’aigua: la transparència, el cabal, el nivell d’oxigen, nitrats i el ph.  Hem agafat mostres d’animals, que després hem tornat al seu hàbitat.  Tot això per arribar a la conclusió que l’aigua d’aquest torrent és mitjanament bona.

El Projecte Rius basa la seva tasca en la importància de l’educació ambiental per conèixer millor els ecosistemes aquàtics, en la constància del treball amb voluntaris i voluntàries que es fan responsables d’un tram de riu o torrent  en l’àmbit local, i en el foment de la participació ciutadana per protegir i millorar els ecosistemes.

Al maig tornarem a fer la inspecció i enviarem les dades a Projecte Rius, com cada any fan els 6altis de la nostra escola.