Fem una assemblea
El temps de migdia i menjador, és un espai d’esbarjo, però a la vegada educatiu, on el treball en hàbits i valors positius, hi és present dia a dia. Però, cal dir, que en moltes ocasions, sorgeixen problemes, conflictes entre companys, manca de respecte envers el grup d’iguals i també amb les monitores… on tot […]
Fem una assemblea Llegeix més »












