Vaga General Dimecres 8 de Novembre

Com sabeu, s’ha convocat una jornada de VAGA GENERAL en TOTS els sectors de la societat catalana per demà DIMECRES 8 DE NOVEMBRE.

D’acord amb el seu dret individual com a treballadors, els mestres i altre personal laboral de l’escola exerciran el seu dret a vaga.

L’escola vetllarà per garantir els serveis mínims decretats en el BOE per aquest dia (1 mestre per cada 6 aules i un terç del personal de menjador). NO hi haurà SEP(16 a 16:45 de 2n a 6è).

Atenent a la incertesa que tota vaga general comporta (especialment en l’àmbit dels transports), els comuniquem  que poden resultar afectats  els serveis de l’escola (menjador).

L’AMPA establirà un servei mínim d’acollida.

Per aquest motiu:

FOTOS DE NADAL 2017
CANVI DE DATA
ES FARAN EL PROPER DILLUNS 13 DE NOVEMBRE

Us agraïm per endavant la vostra comprensió i col·laboració.