INAUGURACIÓ OFICIAL EXPOSICIÓ 125 ANIVERSARI

El passat dimecres 13 de març, va tenir lloc la inauguració oficial de l’exposició a la seu del Districte amb motiu del nostre 125 aniversari. Ens acompanyaren el Regidor Sr. Agustí Colom i altres autoritats del Districte, el Comissionat d’Educació, Infància i Joventut de l’Ajuntament el Sr. Miquel Àngel Essomba, la Directora d’Acció Educativa del Consorci d’Educació de Barcelona Sra Rosa Artigal, així com Inspecció, Serveis Educatius, Direccions de la zona, companys, AMPA i altres membres de la comunitat educativa de la nostra benvolguda escola.

La historiadora Sra Mercè Tatjer , magnífica coneixedora de Les Corts i mare de l’escola, ens va fer cinc cèntims d’història.

Els principals objectius de l’exposició eren recollir la història de l’escola al llarg d’aquests 125 anys de vida, donar-li visibilitat davant de la comunitat i mostrar la nostra il·lusió i orgull de formar part de l’Ausiàs March.

Sols tenim paraules d’agraïment per totes les persones i/o institucions que ens han donat suport per poder dur a terme l’exposició i , sobretot, per totes les persones, alumnes, famílies, associacions, institucions,… que han fet possible que des del 1893 fins l’actualitat puguem desenvolupar el nostre compromís amb l’educació i la ciutadania.

És una exposició molt visual i amb molt de color, propi d’una escola. Us convidem a visitar-la, estarà a l’espai expositiu fins el 26 d’abril. Desitgem que la gaudiu.

FOTOS ACTE INAUGURACIÓ

VÍDEOS ACTE INAUGURACIÓ

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *