DIA DE LA PAU. Els nostres 125 desitjos

A l’escola hem celebrat el DIA DE LA PAU I LA NO VIOLÈNCIA ESCOLAR. Sempre li hem donat un caire més ampli i general. Però, a més, aquest curs com celebrem el nostre 125 Aniversari hem fet un pas més. Entre tots els nens i nenes de l’escola, des de P3 fins a 6è, hem reunit 125 desitjos i/o missatges. Els hem plasmat en un cartell i, finalment, els hem penjat en el pujant de l’escala, per així tenir-los sempre ben presents.

També, vam fer un acte, tota l’escola junta, on primerament els nens de 6è ens van escenificar una petita  representació dels valors i la indiferència. Després, van ésser els presentadors de l’acte i van anar recollint les aportacions de cadascun dels nivells.

FOTOS DIA DE LA PAU

FOTOS 125 DESITJOS