DIADA DE SANT JORDI I PREMIS JOCS FLORALS

Un any més, hem celebrat la Diada de Sant Jordi amb el lliurament dels Premis dels Jocs Florals 2018. Ho hem fet en un acte conjunt amb les famílies en el pati de l’escola. Els alumnes de sisè eren els conductors de l’acte, així com la Princesa, el Cavaller i el Drac qui lliuraven els premis als guanyadors. A més, per amenitzar l’acte, els diferents nivells ens han cantat i ballat. I per acabar, nens i famílies hem pujat a les aules  a berenar tots plegats.  I com sempre, a l’entrada de l’escola hi havia la parada de llibres i roses de l’AMPA de l’escola.

Fotos lliurament Premis Jocs Florals 2018

Vídeos Jocs Florals