AMPAS UNIDES DE LES CORTS. MEDALLA D’HONOR DE BARCELONA

AMPAS Unides de Les Corts és una agrupació d’AMPA de les escoles públiques d’Infantil i Primària del Districte: Ausiàs March, Barcelona, Duran i Bas, Ítaca, Lavínia, Les Corts i Pau Romeva.

L’associació va néixer al 2016 amb la finalitat de treballar de manera conjunta en la defensa de les escoles públiques del barri i dels seus valors, com el respecte, la solidaritat o la inclusió. També, treballa en xarxa amb altres entitats socials per fer tasques conjuntes de manera constructiva.

Per tot plegat, han rebut la MEDALLA D’HONOR DE BARCELONA en reconeixement a la tasca social que estan portant a terme.