Com vam escollir el nom “Els Picapedres” a 5è?
A l’inici de curs vam començar parlant sobre qui som com a grup i què ens agrada. Vam fer pluja d’idees, escoltant totes les propostes que aportava cada company i companya. Després de molta conversa i votacions, “Els Picapedres” va ser el nom guanyador!
Ens va agradar perquè els picapedrers són persones que treballen la pedra amb molta paciència i dedicació. Igual que nosaltres, que a poc a poc anem construint el nostre aprenentatge, amb constància i esforç.
Un cop escollit el nom, vam iniciar un projecte per descobrir millor l’univers dels Picapedres. Ens vam fer moltes preguntes:
- Com era el món on vivien?
- Com funcionaven les seves cases, els cotxes i les eines fetes amb pedres i animals?
- Com vivia una família en aquella època?
Vam veure capítols dels dibuixos, vam investigar com eren les cases prehistòriques reals, com caçaven, com feien foc i com vivien les primeres persones. Vam comparar la prehistòria real amb la dels dibuixos animats i vam descobrir moltes diferències… i també algunes coincidències!
Què hem après?
Aquest projecte ens ha ajudat a:
- Treballar en equip.
- Conèixer com era la vida a la prehistòria.
- Comparar la realitat amb la ficció dels dibuixos.
Ara podem dir ben orgullosos que som Els Picapedres: una classe divertida, creativa i amb moltes ganes de seguir picant pedra… per aprendre molt més!



Comentaris recents