TREBALL COOPERATIU: GRUPS D’EXPERTS

Els i les alumnes de cinquè estem treballant el funcionament del nostre cos i com ens desenvolupem els éssers humans. Per això, en aquest nou projecte ens hem centrat en les tres funcions vitals dels éssers vius: nutrició, relació i reproducció.

Per treballar amb més profunditat, a dins l’aula, ens hem dividit en tres grups on cadascun es centrarà en una funció i investigarà més a fons aquesta.

Cada grup ha de saber la definició de la seva funció, l’objectiu principal d’aquesta, els òrgans i aparells encarregats en el seu funcionament i com es desenvolupen aquestes tasques.

A través de recerca, lectures, imatges i vídeos estem extraient la informació. Cada grup ens hem organitzat i decidit com volem presentar la informació: lapbook, mural, presentació pp…

Després, tota aquesta informació la exposarem als nostres companys i companyes perquè sàpiguen tot el que hem après i escoltarem als altres experts.

1. Loli

Bona tarda experts en el cos humà. Sou molt treballadors i treballadores i espero que us hagi agradat molt aprendre tantes coses sobre el nostre cos que és una màquina ben complicada 😅
    Petonets campions.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *