Informació d’interès

Horari Escolar

L’horari del Centre és de 9:30h a 13 h i de 15 h a 16:30 h pels alumnes d’Educació Infantil.

L’horari del Centre  és de 8:30h a 13 h i de 15h a 16:30 h pels alumnes d’Educació Primària

Entrevistes i reunions

Setembre: reunió general de I3, on el tutor i la direcció convoca als pares per explicar els objectius i funcionament del curs.

Octubre: reunions generals del curs, on els tutors de cada cicle convoca als pares per explicar els objectius del curs.

Gener i Juny: convocatòria individual per comentar els informes corresponents i la marxa dels alumnes.

Juny: entrevistes individualitzades amb les famílies i els infants de P3 del curs vinent.

Al llarg del curs 2020- 2021: per poder ser atès per l’escola és  imprescindible   demanar cita prèvia al

Telèfon:  93 725 79 31  o via correu electrònic.

Calendari Escolar

Descarrega el calendari del curs 2023-24 clicant aquí

Altres informacions d’interès

Qualsevol alumne que hagi de prendre medicaments haurà de portar el justificant del metge o dels pares i la dosis.

Quan un alumne no vingui a l’escola, haurà de justificar sempre la seva falta d’assistència; bé amb un justificant del metge o del pare o la mare.

L’ús de la bata serà obligatori des de I3 a I5, i per tots els alumnes en les activitats de plàstica.

També serà obligatori a les sessions d’Educació Física l’ús de roba esportiva, tovallola I calçat esportiu. A psicomotricitat caldrà tenir uns mitjons antilliscants i portar roba còmode.