Projectes amb oportunitats d’èxit educatiu a favor de l’alumnat (POEFA)

PROJECTE POEFA: EN EDUCACIÓ, OPORTUNITATS PER l’alumnat de 1è a 6è de primària

El projecte “En educació, oportunitats per a tothom!” emmarcat dins dels Projectes amb Oportunitats d’Èxit educatiu a Favor de l’Alumnat (POEFA) és un projecte escolar amb accions innovadores de suport  per a tot l’ alumnat de l’etapa de primària adquirint tot un ventall ampli  d’experiències mitjançant  tota una diversitat de sortides pedagògiques i lúdiques  ( teatres, museos, fundacions, associacions… ) .

Aquest projecte escolar dóna suport a diverses necessitats educatives de l’alumnat de 1r a 6è de primària.

El que pretenem aconseguir, és motivar  el  grau d’implicació davant l’aprenentatge, millorar la predisposició a participar en activitats de caire cooperatiu, de convivència, engrandint l’espai educatiu més enllà de l’entorn escolar.

Totes aquestes  sortides serán posibles gràcies a la financiació de: