Nadal

Aquestes festes  hem gaudit molt amb la presència de l’Ambaixador, el Tió de Nadal i de totes les activitats Nadalenques que s’han realitzat a l’ escola.

Una setmana abans de les festes, al vestíbul d’ Infantil, va aparèixer el nostre estimat Tió amb molta gana!! Els nens i nenes, el van anar engreixant perquè estigués ben tip i content! En el cicle Inicial també van tenir cura del seu Tió perquè volien que cagués regals.

Els Ambients van girar entorn de les festes de Nadal, fent diverses activitats.

El dia abans de finalitzar l‘escola vam poder entregar la carta per als Reis Mags, perquè va venir un ambaixador a visitar-nos des de les terres d’Orient i ens va portar caramels i peluixos per tothom!

Quan va arribar el dia esperat, el Tió , després d’uns quants cops de bastó, ens va obsequiar amb un regalet per cadascú. Què contents que ens vam posar!!!

Els de cicle Mitjà i Superior, com cada any, van fer el popular amic invisible on hi participaven els mestres. Què divertit que va ser amb un munt de sorpreses!!!

Per acabar, conjuntament amb els pares vam celebrar la festivitat amb unes quantes Nadales preparades pels mestres d’anglès i música. Tots els nens, per cicles, van cantar molt bé! De forma voluntària, les famílies podien participar en concurs de postals i ornaments. Va ser en aquest espai, que es van entregar els premis als més originals i treballats. Es va valorar l’edat, la creativitat i la originalitat.