L’escola

L’escola Agnès Armengol és un centre educatiu públic ubicat al barri de Torre-Romeu concretament a Can Roqueta, en un barri perifèric de Sabadell.

La nostra escola és un centre amb una  gran diversitat cultural i lingüística la qual cosa proporciona una magnifica oportunitat de coneixement i relació entre l’alumnat les famílies i tots els agents educatius.

La intenció de la nostra escola és:

• Personalització de l’aprenentatge en entorns flexibles amb opcions variades i respostes ajustades en funció de les necessitats dels nostres alumnes.
  • Mesures i suports planificats en diferents graus d’intensitat.
  • Avaluació de les necessitats de tot l’alumnat: talents i capacitats
  • Reconeixement de la diversitat com un fet universal i enriquidor.
  • Accions i actuacions destinades a reduir les barreres de l’entorn educatiu, a prevenir les dificultats d’aprenentatge i a assegurar un millor ajustament entre les capacitats dels alumnes i el context.
  • Recursos personals, materials i tecnològics i els ajuts contextuals i comunitaris que els centres utilitzen per aconseguir que les mesures planificades siguin efectives i funcionals.
  • Fe rpartícips les famílies i , si escau, l’alumne, en les mesures d’atenció incloses en el projecte educatiu del centre