FESTES

Anualment a l’escola Agnès Armengol cel·lebrem la castanyada. Al matí, mentre varies classes fan tallers de massapà, panellets o trufes. A la tarda tots ens trobem al teatre per recitar poemes i cantar cançons de tardor. Finalment anem al pati per berenar.

castanyada01castanyada02

Pels dies de Nadal, l’escola es vesteix de gala. Al llarg d’aquells dies fem cagar el tió, escrivim i li donem la carta al patge real, preparem i representem obres de teatre, cançons en català i anglès. Finalment sortegem paneres plenes d’aliments obtinguts amb l’aportació de tothom.

nadal01nadal02

Aquest any es redissenyarà la festa de carnestoltes i no estem en disposició d’avançar com serà.

carnestoltes01carnestoltes02

Cada any celebrem la diada de Sant Jordi amb obres de teatre, activitats, intercanvi o venda de llibres, sortides al centre de Sabadell… Cada curs és diferent.

santjordi01santjordi02

Les jornades interculturals tanquen el curs. Es realitzen moltes activitats diferents cada curs. A vegades hi ha inflables, jocs, actuacions de teatre, concert de flauta, danses, exposicions de treballs del curs, les jornades gastronòmiques…

jornades01santjordi02