Els alumnes de 5è i 6è han participat en el quart projecte etwinning de l’escola anomenat “Fun at work”. Aquest projecte ha introduït els oficis, les funcions inherents, hàbits relacionats amb cada ofici i fins i tot, possibles situacions divertides dels oficis treballats. En aquest viatge, l’alumnat ha treballat col.laborativament amb els alumnes dels països participants com Grècia, Itàlia, Portugal, Romania i República Txeca, fent ús de la llengua anglesa a nivell oral i escrit. Ho han fet molt bé! 😀



