TALLER DE CM A

Hola som l’Arlet i la Judit de CS A. Avui hem entrevistat a la classe de CM A, sobre el taller que fan divendres a la tarda.  L’entrevista consisteix que els mateixos alumnes ens expliquin la seva experiència en el taller. A continuació us explicarem les preguntes i les respostes que els hi hem fet.

– Quin taller feu? Teatre

–  En que consisteix el taller? El taller consisteix en assajar, aprendrés el guió, ballar, cantar…

-Us agrada fer aquest taller? En general tothom ens ha dit que sí.

-Ens podríeu ensenyar alguna cosa que hagueu fet al taller?

-Quina nota li posaríeu de l’1 al 10? 3r Mireia/8 Alèxia/8 Xènia/8 Nil/7 4t Ana/5 Sara/8/9 Guillem.R/8 Nadia/9/10.

-Repetiríeu el  taller? En general no, però dos sí.

-Què us ha agradat més d’aquest  taller? Alèxia, Mireia, Xenia i Nil gargeres, Guillem cromebooks, Ana res, Nadia i Sara Quan sortim a fora.

-I què menys? Mireia, Alèxia, Xènia i Nil exercicis al terra, Ana tot, Gillem R, Nadia i Sara escriure.

– Creus que el taller és divertit o profesional? En aquest cas tots els alumnes han votat divertit, ja el taller està fet per passar-s’ho bé i no tant per ser un actor profesional.

– Canviaries de taller? Encara que el taller és molt divertit i majoritariament a tothom li agrada, tots han votat canviar de taller, ja que provar diferents activitats sempre està bé.

PREGUNTES A LA MESTRA:

Com se’t va ocórrer el taller? M’agrada molt la música i a partir d’aquí vaig crear l’obra de teatre.

Creus que se’ls hi dona bé el taller als teus alumnes? Estupendament

T’agrada ensenyar aquest taller? Moltíssim

T’ha costat molt preparar-lo? La veritat una mica.