TROBADA ESPORTIVA DE 5è

El passat dimarts dia 25 d’octubre es va fer, a la zona esportiva El Tossalet de Berga, la trobada esportiva de 5è. Aquesta s’inclou dins el Pla Català de l’Esport Escolar i van participar-hi els centres següents: Alfred Mata (Puig-reig), ZER Baix Berguedà (Olvan i Montmajor), ZER Berguedà Centre (Vilada i Borredà), Escola Gironella, Escola FEDAC (Gironella), Escola Santa Maria d’Avià, Escola Sant Marc (Bassacs), Santa Eulàlia (Berga), Vedruna (Berga), Xarxa (Berga) i Sant Joan (Berga).

Es van fer 4  activitats esportives diferents: Hoquei, Colpbol, Zumba i Cementiri lateral.

I a les 12 es va fer la cloenda i el retorn a les diferents poblacions.

img-20161025-wa0004