Xocolatada solidària

Avui, a 2/4 de 5 de la tarda els nens i nenes de 1r i 2n han organitzat una xocolatada solidària per a recollir diners per a la investigació del càncer infantil.

Han fet unes paneres per sortejaravui mentre fem la xocolatada. Hi ha col·laborat la majoria de comerços de Puig-reig. També vendran candeles (que són braçalets que se’ls va inventar una nena que es deia Candela i lluitava contra el càncer) i clauers. Tot fet per l’alumnat de CM.

A 1r i 2n han fet un anunci perquè vingui més gent i puguin recollir més diners. Durant aquesta setmana l’alumnat ha estat venent tiquets a les hores d’entrada i sortida de l’escola. Hi havia llargues cues perquè la gent té moltes ganes de menjar coca i xocolata i alhora de participar en aquesta recollida de diners per a la investigació d’una malaltia que és molt important investigar perquè es curi més ràpid o desaparegui.

Esperem que hi vingui molta gent!

Paula Corominas Fornell, Marc Casals Reig, Max Raya López,  Nathan Herrera Garcia i Clàudia Roca Escriche