Tornada a l’escola

El 12 de setembre va ser el primer dia d’escola i vam començar 4t. Estàvem tots molt emocionats per iniciar un nou curs i per tornar a veure els nostres amics i amigues.

Ens van deixar triar el lloc i va ser molt divertit. Ens van donar agendes noves per recordar les feines que hem de fer, sortides, festes… A la tarda vam decorar les tapes de les llibretes. També vam fer el diari, que l’haurem d’escriure cada setmana a casa i portar-lo els dijous. A més a més, vam decorar les finestres d’una manera divertida i original. Avui hem fet un punt de llibre.

Aquest curs tornem a tenir la mateixa mestra, que és la Lluïsa. A 3r hi ha una mestra nova que es diu Anna que és la mare de la Judit de la nostra classe. A 5è també hi ha un mestre nou que s’anomena Ramon.

Aquest any hem d’escollir el nom de la classe relacionat amb el projecte que farem sobre els jocs tradicionals. Entre tots vam fer votacions i vam triar el nom de la nostra classe, el BILLAR.

Vam elegir els delegats i van sortir la Clàudia i el Kevin R.S. La substituta dels delegats serà la Berta i la Pau serà la representat del comitè ambiental.

Esperem que aquest curs sigui molt divertit, aprenguem moltes coses i siguem feliços amb els nostres amics i amigues.

La classe de 4t