Ja hem tornat a cole

El dimecres, 12 de setembre, vam començar un nou curs.  Aquest curs som els més grans de Cicle Mitjà perquè ja fem 4t. Ens hem fet una mica més grans!

Hi ha noves cares: la mestra i un alumne. La mestra és molt amable i divertida. L’Aleix, que és el nen nou, també és divertit.

Esperem que el curs ens vagi molt bé. De moment estem aprenent molt i ens ho passem genial tots plegats.

Tenim noves experiències de treball.

Aquest curs tornarem a anar a esquiar durant el 2n trimestre.

Ja hem triat el nom de la classe. Havíem de fer-ho dels oficis i nosaltres hem decidit ser “La classe dels científics/científiques”. En 2n lloc havíem triat els agents rurals però va guanyar el dels científics.

També vam escollir delegats i delegades i comitè ambiental. Ha sortit l’Arlet i l’Aleix per delegats i pel comitè ambiental la Paula Sales.

Daly, Arnau, Oriol, Juny, Xènia i Joana