E-twinning project – February

Benvolgudes famílies,

aquest curs hem començat un projecte d’intercanvi en anglès. Hi participem a nivell comarcal, conjuntament amb les escoles d’Avià, Bagà, La Pobla de Lillet, Gósol, Vallcebre i Sant Julià de Cerdanyola. Donem a conèixer el nostre entorn i la nostra cultura i cada mes ens enviem presentacions per conèixer-nos millor.

Estem en contacte amb l’escola IC Lodi II de Lodi (Itàlia) i l’escola Základná škola de Bratislava (Eslovàquia).

El mes de febrer hem parlat de festes pròpies del nostre territori. Us publiquem la presentació del febrer per tal que pugueu veure el que hem fet.