Debats

Avui a la classe de 4t hem fet uns quants debats per decidir coses de l’escola i dir si estem a favor o en contra.

Hem fet 5 grups de 4 alumnes i cada grup tenia un paper amb un enunciat diferent : “Portar fruita per esmorzar els dilluns”, “La pista ha de ser per a tothom”, “Jugar nenes i nens junts”, “Portar coca pels aniversaris” i “Portar joguines a l’escola”.

A cada grup hi havia dos nens o nenes que havien d’estar a favor de l’enunciat i uns altres dos que havien de defensar el contrari. D’aquesta manera fèiem els pros i els contres de les qüestions plantejades. Una vegada ha explicat cada grup el seu enunciat entre tota la classe hem valorat si hi estàvem a favor o en contra.

Hem decidit que la pista hauria de ser per a tothom fent un calendari amb horaris. En relació a la fruita hem acordat que n’havíem de portar perquè era bona per la salut. La coca de l’aniversari hi havia gent que estava a favor i d’altres en contra però sembla ser que com que forma part d’un programa de salut  integral tampoc podrem decidir-ho. En relació a jugar nens i nenes junts hem dit que com que som una classe aniria molt bé fer-ho però no cal estar-hi obligats. Hem decidit que no s’haurien de portar joguines però qui vulgui en pot portar sota la seva responsabilitat.

Ens ha agradat molt prendre aquestes decisions perquè hem treballat en grup i hem millorat en aquest aspecte de prendre decisions.

Paula Corominas, Judit, Dylan, Maria i Kevin Rodriguez Sánchez