TROBADA ESPORTIVA CM

El dilluns 20 de març vam anar a la Jornada Esportiva al Tossalet de Berga. Ens van partir en  4 grups: verd, vermell, blau i lila. A cada color hi havia 6 nombres, de l’1 al 6. Després ens vam ajuntar primer per colors i seguidament per números, en definitiva cada grup estava format per una dotzena d’alumnes de diferents escoles del Berguedà. A cada grup hi havia 3 alumnes de la classe dels Eriçons.

Vam jugar al Ringo Gol, a les Cinc Fites, al My God i al Mata Conills. Cada joc durava mitja hora. Ens van agradar molt tots els jocs.

La Jornada esportiva serveix per fer-nos relacionar amb nenes i nens de les altres escoles i també per passar-nos-ho bé i fer esport.

L’esport és important per mantenir-nos en forma, per divertir-nos, fer amics i fer-nos sentir millor. De passada si estem una mica grassos ens aprimem.

dsc03628

enllaç fotos