Tallers a la biblioteca

Dimarts 23 d’octubre l’alumnat de CM vam anar a la biblioteca “Guillem de Berguedà”. Allà ens vam trobar amb la Queralt i el Josep, els bibliotecaris.

Com que estem aprenent a conèixer  textos instructius (receptes de cuina, experiments científics… ) ens van preparar uns tallers per aprendre a fer-ne.

Primer la Queralt ens va ensenyar uns quants llibres de científics  i cuiners. Després va fer un text instructiu a la pissarra perquè veiéssim com es fan. Seguidament vam fer grups de 5 persones i cada grup tenia una cartolina de color diferent on havia d’escriure el text que se li demanava. Els textos estaven relacionats amb Halloween: Postres monstruosos, sopa llefiscosa, robot  de por, xarop de por, pastís d’aranya, joc de Halloween, fórmula per espantar als pares…) Cada grup va fer el seu i van quedar molt bé. Finalment els vam presentar a la resta d’alumnes.

Vam acabar-los de corregir i decorar a l’escola. Ara els tenim penjats al passadís. Han quedat molt bé!

Va ser un dia molt “xulo”, ens vam divertir molt!

enllaç fotos

Ke Hui, Paula S., Erola, Paula C., Naroa i Ivet