Reunió de famílies de CM

Dimecres 27 de setembre, vam fer la reunió de famílies d’aquest curs al menjador de l’escola.

Van començar presentant la reunió els delegats i delegades dels diferents cursos. Van ser els encarregats de presentar l’ordre del dia i les mestres i els mestres. Segons la delegada de 4t. van passar molta vergonya però els va agradar molt.

Seguidament el president de l’AMPA, Ricard Roca, va explicar el funcionament d’aquesta associació i els dies que  hi havia reunió. A continuació el director de l’escola, Salvador Moles, va fer una petita explicació de la reunió que havien tingut amb infermeres del CAP, parlava de la importància de tenir cura del nostre cos, concretament de les càries i l’obesitat.

Després tothom es va desplaçar a una classe del cicle del seu fill o filla. Allà les mestres i els mestres relacionats amb el cicle els van explicar l’organització del curs i les novetats. En el cas de CM van ser La Lluïsa, el Miquel, la Mercè i el Salvador.

Mentrestant l’alumnat feia activitats al pati. Van muntar un poble a la sorra, van fer guerra de baldufes, etc.

A CM l’alumnat va fer unes carpes de circ i les famílies van haver de llegir el que els havien escrit a la carpa els de 3r, i a 4t els pares i les mares van haver d’escriure algun missatge pels seus fills.

Anna, Ruben, Mar i Nepau de 4t.