GOSSOS DE RESCAT

Dilluns 22 de maig a la tarda van venir els de la Creu Roja.

Van portar 5 gossos de rescat per ensenyar-nos com treballaven, ens van fer una demostració,  uns nens s’amagaven i un gos els havia de trobar.

Ho va organitzar la Judit, una noia que fa pràctiques a  l’ escola.

Van anar passant tots els gossos per diferents grups i els podíem acaronar. Un gos que era el de la Judit, era un pastor blanc,  pelut i molt bonic.

A la furgoneta de la Creu Roja, al darrere,  per  protegir als gossos de la calor,  hi havia aire condicionat. . Ho vam fer a l’escola Alfred mata perquè hi ha l’Oriol
 i  cada setmana ve un gos que es diu Lucky  per ajudar-lo a aprendre a caminar i a comunicar-se.

enllaç fotografies

Biel S., Clara Biel P., Pere