Exposició “Escoles del Món”

El dijous 22 de març vam anar a Gironella a veure l’exposició del Kim Manresa. Era una exposició de 50 fotos de diferents escoles situades en països on la pobresa hi és present. Aquestes fotos havien estat escollides de 5000 fotografies que aquest fotògraf va fer arreu del món.

Ens vam adonar de la diferència de viure a un lloc o a l’altre del món, ja que les escoles són molt diferent de la nostra. Allà no tenen pràcticament llibres, no tots els nens i nenes poden aprendre com nosaltres, molts pateixen per la guerra i fins i tot hi ha nens de bàndols diferents que conviuen amistosament encara que els seus pares es matin entre ells.

Ens va cridar molt l’atenció un nen que abraçava el seu llibre com si fos un tresor, el Kim Manresa li va oferir la seva càmera a canvi del llibre però ell li va dir que no perquè tenia d’aprendre i així quan seria gran tindria diners per a comprar-se’n una de més bona que la seva.

Andreea, Laia, Arnau, Jan i Enzo