ENS VISITA LA CARME RUSCALLEDA

Dilluns 14 de gener va venir la Carme Ruscalleda a la nostra classe. Ens va visitar perquè fa un temps vam escriure correus electrònics a alguns cuiners i la Carme ens va contestar que podria venir a la nostra escola. Quan la Lluïsa ens va dir que vindria ens vam emocionar molt perquè és una de les millors cuineres del món.

Ens va portar unes targetes on hi havia els diferents grups d’aliments i ens va explicar què havíem de menjar i què no. Ens va dir que havíem de menjar de tot, que no podem apartar res del plat i que si no ho provem no podem saber si ens agrada o no. Ens va explicar un truc per a qui no li agraden les maduixes, en comptes de fer pa amb tomàquet, sucar el pa amb una maduixa i tirar-hi un raig d’oli i una mica de sal. Boníssim! Va treure la targeta vermella al sucre, la sal, les pastes, brioixeria i llaminadures.

També li vam poder fer moltes preguntes relacionades amb la cuina i la seva vida i ens les va poder contestar totes. Nosaltres li vam donar un obsequi per haver vingut, un plat de fang firmat per tots (que ens va ajudar a fer la Glòria, la mare de la Pau), un calendari de la Corrida i un lot de productes del Berguedà. Va estar molt contenta!

Al final ens va firmar un autògraf per a tot el grup amb la seva foto i la tenim penjada a la classe, també ens va firmar un autògraf a cadascú, ens va fer un dibuix i fins i tot ens va donar el seu número de telèfon. Ens vam fer una foto de record tots junts amb ella.

Vam estar molt contents d’haver pogut conèixer una cuinera tan famosa i serà sempre benvinguda a la nostra escola! Va ser un gran dia.

enllaç fotos