Comencem un nou trimestre

Després de les vacances de Nadal, i amb moltes ganes de tornar al “cole”, tot i que ens feia molta mandra després de tants dies de vacances haver-nos de llevar tan d’hora, hem iniciat el 2n trimestre.

Ara pensem que ja ens hem fet més grans i podem canviar l’actitud: treballar més, portar-nos més bé, respectar als companys i companyes de classe, no faltar al respecte a ningú, ajudar a qui ho necessiti…

Teníem ganes de veure als amics i amigues de la classe i també a les mestres.

Pensem que hem de gaudir de l’escola perquè hi ha d’altres persones al món que no tenen aquesta possibilitat. A l’escola hi aprenem molt: respectar, dir la veritat, compartir; en definitiva coses que ens serviran per la  vida.

Joan, Paula C., Arnau i Naroa