X PUIG-REIG CANTA- MOSAIC MUSICAL

Aquí podreu reviure de nou el Mosaic musical.

VÍDEO 1a part

VÍDEO 2a part

Diumenge passat, 22 d’ abril, l´escola municipal de música de Puig-reig va celebrar la seva 10 edició del Puig-reig Canta. La cantata d’ aquest any es titulava Mosaic Musical, el conte el va escriure en Quim Puig i la música era un recull d’ una cançó de cada edició. Els autors de les cançons van ser la majoria d´elles d’ en Xavi Guitó, però també hi havia una cançó d’ en Ramon Noguera, en Jordi Garcia i la Glòria Garcés.

La cantata va ser interpretada per als nens i nenes de l´escola de música de Puig-reig, de l’ aula associada de Gironella, de les escoles de primària Alfred Mata i Sant Martí de Puig-reig i per la coral Les Veus de Gironella, en total gairebé 200 infants dalt de l´escenari dirigits per la Gemma Figols. La part instrumental va anar a càrrec de l’ orquestra de l´escola dirigida per en Xavi Guitó, i també per un combo format per professors de l´escola. El més a més, vam comptar amb la col·laboració dels Templers i la Colla Sardanista de Puig-reig que hi van donar un color especial. A més de música, la cantata va combinar representació teatral i moviment, on diferents cançons incloïen petites coreografies.

El públic va sortir del concert content i satisfet fent-ne una valoració molt bona. Les diferents melodies molt rítmiques, alegres van agradar a tots els assistents.

A més a més, també vam poder escoltar els alumnes de corda i batucada que participen al projecte que anomenen Puig-reig Toca, un projecte que vol acostar aquests instruments a la mainada de les escoles de primària de Gironella i Puig-reig.