TROBADA ESPORTIVA 1r

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.

El passat dimecres dia 1 de juny es va fer, al camp de futbol de Berga, la trobada esportiva de 1r Aquesta s’inclou dins el Pla Català de l’Esport Escolar i van participar-hi els centres següents: Escola de Gironella, FEDAC Gironella, Escola Sant Marc (Bassacs-Gironella), Escola Sant Martí (Puig-reig), Princesa Làscaris (Casserres), , ZER Baix Berguedà  (Montmajor i Olvan), Alfred Mata (Puig-reig), Santa Maria d’Avià, Santa Eulàlia (Berga), Vedruna (Berga) i Sant Joan (Berga)