TROBADA ESPORTIVA 1R

Avui s’ha fet al camp de futbol de Berga, la trobada esportiva de 1r. Aquesta s’inclou dins el Pla Català de l’Esport a l’Escola. Hi han participat els centres següents: Alfred Mata (Puig-reig), Escola Sant Martí (Puig-reig), Escola Sant Marc (Bassacs), Escola Galceran de Pinós (Bagà), ZER Berguedà Centre (Vilada i Borredà), Escola Gironella, Escola Santa Maria d’Avià, Santa Eulàlia (Berga), Vedruna (Berga), Xarxa (Berga) i Sant Joan (Berga).

Les activitats esportives que s’han fet són: Circuit, salt del riu, arrencar cues, aranya peluda, esquivar el pal,  joc dels embolics i mocador doble.

MÉS IMATGES