ENTREGA DEL PREMI BALDIRI

Els alumnes de 2n de l’ escola Alfred Mata, vam ser guardonats amb un premi Baldiri en la categoria d’ alumnes. Diumenge 3 de juny, al Teatre Nacional de Catalunya es va fer l’ entrega del premi. Mestres, alumnes, pares i mares molt contents vam anar a buscar-lo.
La presentació d’ aquests premis, enguany celebrava els 40 anys.L’ acte de lliurament comptà amb Laura Borràs, consellera de Cultura, Carles Duarte president de la Fundació i l’ actor Quim Masferrer, entre d’ altres.
Paral·lelament, a nivell de municipi es va crear un grup impulsor sobre aprenentatge servei per a treballar temes educatius. Hi col·laboraven altres centres educatiu, diferents entitats, el mateix hospital, l’ ajuntament…
Des de l’ escola Alfred  Mata, estem agraïts pel reconeixement a aquesta tasca.