Sortida CdA Pau Casals

L’alumnat de Cicle Mitjà vam anar d’excrusió al Camp d’Aprenentatge Pau Casals del Vendrell. L’activitat consistia en fer un enregistrament sonor (gravació) d’una cançó de forma professional en un estudi de gravació.

També vam descobrir tècniques de trucatge que s’utilitzen en els enregistraments i vam experimentar amb el so.

El CdA Pau Casals – El Vendrell va oferir l’ espai, la maquinària, l’assessorament i la producció per dur a terme la gravació del tema “Em dones força”. Una versió de la cançó original You Raise Me Up que van cantar al disc de la Marató de TV3 l’any 2011, el Sergio Dalma i l’escolania de Montserrat. La podeu escoltar al següent enllaç.

També vam dissenyar portades pel disc físic de l’enregistrament.

Va ser una experiència molt enriquidora i molt divertida.