Ràdio i Tv – Xocolatada Solidària

Bona tarda!

Ja podeu escoltar els dos programes de ràdio del dia de la Xocolatada Solidària: el programa en directe de divendres al matí amb l’alumnat de Cicle Mitjà als micros i el Panorama Informatiu amb la crònica de la tarda.

També hi ha disponible la crònica de l’acte de TV Puig-reig.

Moltes gràcies a les dues entitats per donar visibilitat a la jornada i per oferir-nos la possibilitat de poder col·laborar en projectes molt interessants!

*Cliqueu a sobre les imatges (triguen una miqueta a carregar-se els àudios)

Directe matí.                        Crònica tarda                             Reportatge TV