La gran nevada

Avui, 28 de febrer de 2018, a Puig-reig ha nevat molt. La majoria dels alumnes no han anat a l’escola per poder jugar a la neu i disfrutar amb els amics, la família, etc.

Però aquí a l’escola, també hem pogut disfrutar molt.

A l’escola, cicle superior hem fet una mica de feina, si volíem, i si no volíem teníem l’opció de jugar amb els ordinadors. A l’hora del pati hem jugat amb els amics, hem fet  ninots de neu, hem fet una guerra de boles de neu, hem fet l’àngel a la neu, etc.

Quan ha arribat l’hora de dinar, molts nens han marxat cap a casa, aproximadament només s’han quedat a dinar 22 alumnes i de 5è només se n’han quedat 3.

Maria, Queralt, Ariadna, Roger i Irune

fotos 27 i 28 de febrer