Festa de Sant Martí 2016

gegantsEl dia 13 de novembre es va celebrar la Festa de Sant Martí al nostre poble. Al matí hi va haver una trobada de gegants en la qual hi vam participar nens i nenes de l’escola Alfred Mata. Al voltant de les 11 ens vam trobar a la Plaça de l’ Olivera, vam mirar les paradetes que hi havia al carrer Llobregat i al carrer Major. A continuació vam començar a fer el passa-carrers per tot el poble. Nosaltres acompanyàvem als nostres gegants Marçal, Rita, Guillem i Queralt. El Marçal i la Rita celebraven el XXV aniversari de la seva construcció. Els gegants de Puig-reig, Martí i Carme, celebraven el seu XXXV aniversari. A la plaça del Set i mig hi havia les pubilles i els hereus que havien nomenat el dia anterior.

L’alumnat de 6è portava els gegants i el de 5è tocava la flauta, acompanyats de l’AMPA i alguns mestres. La Gemma dirigia els nens i nenes que tocaven la flauta fent ballar als nostres gegantons.

Si voleu podeu llegir el Butlletí-Mata especial fet a l’escola, on es parla de la construcció dels nostres gegants i on també hi ha articles fets en el moment de la seva construcció.

També estem fent un programa de ràdio especial per “Micròfons a l’aula” per celebrar aquest aniversari. La setmana vinent el podreu trobar penjat a la pàgina web.

Brahian, Maria R., Guim i Irune 4t

enllaç fotos Sant Martí