Curs 2017-2018

Hola a tothom. Estem molt contents d’emprendre una nova aventura d’aprenentatge amb tots vosaltres. Volem regalar el somriure més gran als nens i nenes de P3 que han començat aquest viatge extraordinari al nostre centre. Una abraçada a l’Adam, al Marc, a la Mar, a la Mireia, a l’Iris, al Roger, a la Greta, a la Haizea, a l’Íngrid, a la Maria-Maya, a la Martina, a l’Otto, al Giovanni i al Rayan. Esperem que l’alumnat de sisè tingui una entrada farcida d’oportunitats i de nous reptes que esperem sàpiguen aprofitar.

Som un equip amb cares noves i amb molta il·lusió que treballarem tossudament per acompanyar-los en aquest procés de creixement, tant  a nivell personal com a nivell de coneixements.

Desitjar-vos que tinguem un molt bon curs escola 2017-2018.